Nerja en omgeving wandeltochten - Reisverslag uit Nerja, Spanje van Arnold & Annie - WaarBenJij.nu Nerja en omgeving wandeltochten - Reisverslag uit Nerja, Spanje van Arnold & Annie - WaarBenJij.nu

Nerja en omgeving wandeltochten

Door: Arnold

Blijf op de hoogte en volg Arnold & Annie

08 Februari 2014 | Spanje, Nerja

Zowel vandaag als afgelopen dagen verschillende wandeltochten gedaan. Variërend van 3 tot 7 uur. Op naar de toppen van de (bergjes).

• 09 Februari 2014 - 12:13

Louk En Det:

Altijd hardlopers die eerder boven zijn!
    Weer mooie foto's van de omgeving. Rocky beklimt hier de kast. Stuur foto straks.

• 09 Februari 2014 - 13:29

Marie Jose:

Hai Annie en Arnold,
    Wij zijn er vanochtend eens goed voor gaan zitten met een kop koffie en hebben alles doorgenomen.

Wat een leuke en mooie reis door dat gebied van Spanje. We kunnen ons voorstellen dat jullie je goed moeten voorbereiden.
    Veel cultuur, mooie plaatsen, wandelingen en vergezichten zelfs naar Afrika.

Nog daargelaten de mooie zonsondergangen. Je zou er weer helemaal romantisch van worden.
    Oh ja Annie; vast gefeliciteerd met je verjaardag en geniet nog even van jullie mooie reis.
    De felicitaties zijn natuurlijk ook voor Arnold. Wij halen vast een flesje Rioja in huis. Nog vele jaren.

Lieve groet Leon en Marie-Jose

• 09 Februari 2014 - 14:08

Leonie:

Lieve Annie en Arnold,

Ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien.
    Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag Annie. Bijzonder om je verjaardag daar te mogen vieren :-)

Geniet nog van jullie tijd daar!!!

Groetjes, Leonie

• 10 Februari 2014 - 19:59

Riet:

Wat een mooie foto"s zeg.
    Dat is echt genieten daar.
    En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Annie.
    Geniet van de rest van jullie vakantie daar.

Groetjes, Riet.

• 10 Februari 2014 - 21:10

Joke Van Grondelle:

leuk om jullie verhalen te lezen

Annie van harte gefeliciteerd met je verjaardag

• 11 Februari 2014 - 18:23

Hellen Valk:

Jullie maken een mooie reis, mooie wandelingen en mooie vergezichten. Ik krijg ook zin om weer te gaan wandelen als ik dit allemaal zie. Nog een fijne vakantie en tot op het werk.

Groeten, Hellen Valk

• 12 Februari 2014 - 09:21

Marion:

Goedemorgen,

Leuk om jullie reis op deze manier te volgen.
    Ik hoop dat jullie aan deze reis goede herinneringen over houden.

En uiteraard ook van harte gefeliciteerd!! Ik weet nog dat we het erover hadden toen we de reis boekten.

Fijne vakantie verder en groeten vanuit de Meern,

Marion