Een warme dag op een stoomboot - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Arnold & Annie - WaarBenJij.nu Een warme dag op een stoomboot - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Arnold & Annie - WaarBenJij.nu

Een warme dag op een stoomboot

Door: Arnold

Blijf op de hoogte en volg Arnold & Annie

25 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Queenstown

We zijn inmiddels in Queenstown aangekomen. Het is hier warm, de temperatuur is 's morgens 13, maar loopt op naar 29 graden 's middags.
Vanmorgen zijn we met de stoomboot mee geweest. Een vaartochtje over Lake Wakatipu. We mochten foto's maken in de machine kamer. Schitterend, twee stoom machines onderin de boot uit 1912 nog steeds werkend.
Vanmiddag een boswandeling in Arrowtown bij de rivier de Arrow. Het is eigenlijk wat te warm in de gloeiende zon voor een lange wandeling, dus stoppen we na een uur en keren terug.

We hebben niet overal telefonisch bereik. We zagen wel rooksignalen (zie foto)

TIP
Bij sommige foto's staan coördinaten: S44.16206 E169.26986
Type deze in bij Google MAPS en je ziet waar de foto gemaakt is.

• 25 Januari 2015 - 16:08

Det:

Hallo wereldreizigers,
    Hier alles OK. Mooie foto's, leuk verslag. Maar goed dat jullie wel rooksignalen en Maori spreken en lezen! Al stukken herkend van de films van In de Ban van de ring? Ben benieuwd of je daar nog wat van ziet. Was ook met zulke prachtige natuuropnames!
    Veel plezier nog!
    Louk en Det