hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Arnold & Annie - WaarBenJij.nu hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Arnold & Annie - WaarBenJij.nu

hanmer Springs

Door: Arnold

Blijf op de hoogte en volg Arnold & Annie

06 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Van Lawrence naar Ranfurly, een mooie route in een afwisselend landschap.
Vandaar naar Dunedin, Kurow, onderweg een stop bij de Elephant Rocks.
Dan naar Twizel, Lake Tekapo. Dat was de bedoeling. De temperatuur was van 's morgens 21 graden gezakt naar 9 graden. Het regende onafgebroken.
Even gestopt om de weergoden te raadplegen. Het blijkt dat als we dit overslaan en door rijden richting Christchurch het droog en zonnig is.
We zijn doorgegaan naar Rakaia, waar een leuke gezellige camping is.
Donderdag door naar een kennis in Christchurch, waar we de rest van de dag gebleven zijn. Met een wandeling in de binnen stad en botanische tuin.
Nu zitten we in Hanmer Springs en hebben afgelopen middag een heerlijk warm bad genomen in de bronnen.

• 06 Februari 2015 - 09:00

Marion:

Goede beslissing, Hanmer is een welkome afwisseling met de hot springs/warmtebron!
    Ook een erg mooi park om in te wandelen. Veel plezier verder!

• 06 Februari 2015 - 12:43

Yvonne & Dick:

Hoi,

De 1e maand zit er al weer op, waar blijft de tijd. Maar jullie hebben het geweldig naar je zin.
    Wij hebben nu al 2x sneeuw gehad, en alles loopt dan weer vast. Hebben ze in Nieuw Zeeland niet veel hinder van.
    Geniet van al het moois, wij nog 3 weken en dan ff Spanje. Tjsa daar is het nog niet geweldig qua weer, maar dat zien we dan wel weer.

Groeten,

Yvonne & Dick

PS Wij zijn gisteravond naar Lionel Richie geweest in Ziggodome, helemaal toppie, wat een geweldige entertainer

• 06 Februari 2015 - 19:00

Henny Doest:

Lieve mensen bedacht ik jullie weer eens op te zoeken en dn zie ik prachtige foto,s en lees heerlijke verslagen ik zou zo graag in jullie schoenenwillen staan alleen al m de lange wandelingen nog fijne weken met veel genieten.
    Groeten Henny.

• 07 Februari 2015 - 15:33

Herman Vernooij:

Hallo Arnold en Annie. Nog steeds leuk om jullie te volgen. Ik wil je voor a.s. dinsdag de 10 februari van harte feliciteren met je verjaardag. Je leeftijd houden we voor de andere volgers maar even geheim. Veel plezier samen en ik wens je voor dinsdag een fijne dag.
    Groet Herman